Napi remény

A remény pedig nem engedi, hogy megszégyenüljünk. (Római levél 5:5)

Van számodra bocsánat!

2011. szeptember 21. 03:00 - FodorImi

„Én, én vagyok az, aki eltörlöm álnokságodat önmagamért, és vétkeidre többé nem emlékezem.” (Ézsaiás 43:25)

Mikor az életedben valami kezd rosszra fordulni, automatikusan azt gondolod: „Ezt most Isten teszi velem, tudom. Tegnap (vagy a múlt héten, vagy két évvel ezelőtt) tettem azt a szégyenletes dolgot, és most ő rendezi a számlát.”

Isten valóban így bánik a gyermekeivel? Abszolút nem! Ézsaiás azt mondja, eltörli bűneinket, és nem emlékezik rájuk többé. Nem tartja meg, nem őrizgeti vétkeinket, hogy ellenünk felhasználja. Ha egyszer megvallottuk neki azokat, akkor mind meg vannak bocsátva, mind el vannak felejtve, Isten soha nem hozza fel a múltat.

Ha keresztény vagy, figyelj nagyon az Efézus 1:4-5-re: „Mert őbenne kiválasztott minket magának már a világ teremtése előtt, hogy szentek és feddhetetlenek legyünk előtte szeretetben. Előre el is határozta, hogy fiaivá fogad minket Jézus Krisztus által, akarata és tetszése szerint.”

Felfogtad már, hogy mikor Isten rád néz, akkor Jézus Krisztuson keresztül lát téged? Mikor Jézus meghalt a kereszten, megfizetett minden bűnödért, így neked megbocsátott és bűneid el vannak feledve.

Ez az, ami egy keresztyén számára olyan JÓ HÍR. Jézusnak adom az életem, ő pedig átveszi. Megbocsát nekem és egy újabb esélyt ad. Azt mondja: „Most, ahogy nézlek téged, bűn nélkül látlak. Szeretetemmel betakarva állsz előttem.”

(Daily Hope by Rick Warren – 2011.09.14.)
 

Szólj hozzá!
Címkék: bűnbocsánat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása